Body jewelry

new piercing

Body jewelry


I got my WHAT pierced!?!? Thats right ladies and gents…. Needful Thing in Downtown Fort Myers Robert is the best piercer EVER! Happy Birthday to myself!!! Got my Nedan blingin now 🙂



25 responses to “new piercing”

  1. Rickat1964 says:

    I’m sure her parents are proud.

  2. Rawwrrrification says:

    @FEstes107 You got ur vagina pierced is tht wat hood means!

  3. shadowsa2b says:

    nedan?

  4. HateandLove09 says:

    I just got mine done today and it didnt hurt at all really. just a 5 second pinch and its over. dont feel anything pain after either. And of course you shave before! lol

  5. Adriansweightloss says:

    Just your average whore of the day.

  6. SuperShelbz1 says:

    didnt look dat painful…… tink i no wat my next piercings gonna b!!

  7. brainsXforXshit says:

    “I got my WHAT pierced!?!? Thats right ladies and gents….

    Needful Thing in Downtown Fort Myers”

    I thought the “Needful thing in downtown Fort Meyers” referred to the location of the piercing. I was thinking, “that’s quite extravagent slang for your genitals,” then I realized you were referring to the shop 😀 Hah..

  8. 1977Jaybone says:

    WHY? JUST WHY?

  9. lfbg007 says:

    I wanna be the person who pierces……..

  10. loulou19911 says:

    how can she lie there all calm and relaxed with her whole life on display? LOL

  11. 1973aimee says:

    fukkin hard shiitt dang i would never fukkin do that dude

  12. LunasCraincloud says:

    Its a VCH right yeah there sexy and all but When a guy has a hoop and a Girl a VCH well .. bad things very very bad things lol

  13. bobert1085 says:

    I’m getting this done in a few weeks n I’m sooo nervous

  14. shelbiecatt says:

    her clit lol

  15. shelbiecatt says:

    i got this done last year in march and everyone told me it would hurt like a bitch:))nope those liers. not saying it felt good but it wasnt painful plus its kinda cute hehe

  16. xxxAndrewxxx123 says:

    did she get dat on her pussy?

  17. fewsons says:

    Soooooooo Boring!

  18. JeanaDylan83 says:

    I Could Never Do That =)

  19. supercoupe86 says:

    go further to the left!

  20. pinkpantherpiercing says:

    I don’t have volume on my comp. What part exactly did you pierce? I do piercings and it seemed like it took a long time to do it.

  21. j3ssicajoann says:

    awsome i got mine done today lol did not hurt that bad as i thought it would

  22. kruddybutt09 says:

    PLEASE DONT READ THIS.YOU WILL GET KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF YOUR LIFE.TOMORROW WILL BE THE BEAT DAY OF YOUR LIFE.HOWEVER IF YOU DONT POST THIS COMMENT something bad will happen.NOW UV STARTED READIN DIS DUNT STOP DIS IS SCARY.SEND DIS TO 5 VIDEOS IN 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR CRUSHES NAME WILL APPEAR ON THE SCREEN IN BIG LETTERS.ITA SCARY CUZ IT ACTUALLY WORKS.

  23. blondie0016 says:

    Holy shit! She is brave! I’m glad you guys had fun and shared some laughs!

  24. bertin24ruiz says:

    ur brave dang it must of hurt

  25. prinzessnoelle says:

    omg ow ow ow!

Leave a Reply