Body jewelry

How To Pierce Tongue Web

Body jewelry


teaching yall how 2 pierce your tongue web ^^ enjoy



25 responses to “How To Pierce Tongue Web”

  1. ToriZOMBABE says:

    thumbs up for pro tools! finally someone who pierces at home with steril tools. good job doll!

  2. hicu8000 says:

    are you a he she or do you just have a really deep voice..bec you got tits…and im confuzed…

  3. riplilkevin1 says:

    mrwojtex ur a fuking rude lil fuktard who needs to get the fuk over the fact tht this girl is wayy better looking than u!!!!!!!!!!! GET A FUKIN LIFE!!!!!

  4. OhBOyItsJEssiCA says:

    Is that a hollow needle?

  5. ilovemj4eva2009 says:

    AWSUMMM. =)

  6. knight19959 says:

    @mrwojtex

  7. knight19959 says:

    @mrwojtex shes a girl, you dumb ass

  8. mrwojtex says:

    WHAT THE FUCK IS YOUR SEX? UNKNOWN GENDER.

  9. TheMeghan1228 says:

    Woe haha ih forgot yewr voice wuz that deep haha. Ouch that looks painful.

  10. LittleMissCortny says:

    Okay to everyone who’s new she’s a girl and she made a vid to =) nways that looks very very painful xD

  11. WatWatYou says:

    u hafta b a boy..0_0

  12. luvkitty1213 says:

    Does your hair naturally go like that or do you part it and stuff

  13. chayono12 says:

    R u a boy or a girl?

  14. TheJessiebbz says:

    whoa, how do you show this off? looks great 🙂

  15. brandylovee26 says:

    where do you get the needles?

  16. brandylovee26 says:

    where do you get the needles?

  17. urbeautifulmistake says:

    that was pretty hard of u!! dont think i could do it!! i just stretched my ears to a 6g and that shit hurt!! lol but i wanna get snake bites done..wish i lived closer lol

  18. MCRROXMYSOX0421 says:

    is the web easy to accidently pul out….. i just got mine so im curious

  19. MCRROXMYSOX0421 says:

    is the web easy to accidently pul out….. i just got mine so im curious

  20. MCRROXMYSOX0421 says:

    is the web easy to accidently pul out….. i just got mine so im curious

  21. SHINeeOnewNini says:

    r u emo hahaha

  22. ColdComrade says:

    That is pretty Boss.
    Batel you’re a Boss!

  23. kailabug100 says:

    are you a boy or a girl?

  24. escapethefate669 says:

    Where can I find that Jewery? I men what kind of jewery from the belly or something? Please anser

  25. heyitsZee says:

    r u a girl or a guy?

Leave a Reply